Ga naar zoeken Ga naar de hoofdinhoud
Voor 22:00 besteld, vandaag verzonden!*
Gratis bezorgd vanaf € 35,-

Garanties & reparaties

  • Ik heb een klacht over een artikel. Wat nu?

    Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, neem dan contact op met onze klantenservice. Je krijgt van ons binnen 2 werkdagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

  • Wat zijn de garantievoorwaarden?

    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

    Voor verdere vragen over onze garantievoorwaarden kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen je precies vertellen wat de voorwaarden zijn voor jouw specifieke aankoop.


  • Wie repareert mijn product?
    Onze betrouwbare leveranciers zorgen voor de reparatie van je product. Zij hebben de expertise en de juiste onderdelen om je aankoop weer in topconditie te krijgen.
  • Hoe meld ik een reparatie aan?
    Het aanmelden van een reparatie is eenvoudig. Neem contact op met onze klantenservice en zij zullen je reparatieverzoek beoordelen. Ze helpen je graag verder met de volgende stappen in het proces.

Is je vraag nog niet beantwoord?

Wij helpen je graag verder met jouw vraag! heb je een ordernummer? Houd deze dan bij de hand. 

Ma - Vr 09:00 tot 17:30 | Za 10:00 tot 16:00 uur.
Wij streven ernaar binnen 5 uur te antwoorden