• Gratis bezorgd vanaf € 35,-
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
  • Staffelprijzen
  • Achteraf betalen

Verzenden en bezorgen

Vind alles over je pakket.

 

Meestgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling/waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

Wij doen er samen met onze partner PostNL alles aan om de levertijd die je is beloofd waar te maken. Over het algemeen hanteren we de regel voor zendingen naar Nederland & België: Op werkdagen én op zondag vóór 22:00 besteld, morgen in huis (mits er staat dat het product voorradig is)! Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan brengen we je hier zo snel mogelijk van op de hoogte en kijken we samen naar een oplossing.

Ik heb een aantal artikelen besteld waarvan er bijvoorbeeld één niet op voorraad is. Wordt de rest al wel vast verzonden?

Nee, wij versturen de order in zijn geheel. Heb je dus één of meerdere producten besteld die niet op voorraad waren? Dan wachten wij tot alle producten binnen zijn. Tijdens het bestellen zul je in je winkelwagen zien hoe lang het zal duren voordat je bestelling wordt geleverd. Let hier dus goed op en controleer je winkelwagen voordat je bestelt!

Moet ik verzendkosten betalen?
Is jouw bestelbedrag € 35,- of hoger? Dan versturen wij je bestelling gratis! Is jouw bestelbedrag lager dan € 35,-? Dan betaal je € 4,50 verzendkosten om je bestelling binnen Nederland af te laten leveren.
Wat zijn de bezorgopties?

In het bestelproces is het voor de landen Nederland, België en Duitsland mogelijk om een gewenste bezorgdatum te kiezen. Standaard is de bezorgdatum uiteraard de volgende dag (m.u.v. zondag). Je kunt per bestelling een afwijkend afleveradres opgeven of je kan er voor kiezen je bestelling af te laten leveren bij een ophaalpunt. Dit kun je aangeven tijdens het afronden van het bestelproces.

Indien je de eerste keer niet thuis bent, zal PostNL de zending een werkdag later nogmaals aanbieden. Als blijkt dat je weer niet aanwezig bent wordt een werkdag later nogmaals een poging gedaan. Na een derde mislukte afleverpoging kun je jouw bestelling ophalen bij een dichtstbijzijnd ophaalpunt van PostNL. Je vindt dit adres via het Track & Trace systeem van PostNL of op een notitie die PostNL achter zal laten in je brievenbus.

Avondbezorging

Bij afleveringen binnen Nederland kun je er voor kiezen om je bestelling in de avonduren te laten bezorgen. Dit kun je aangeven in het bestelproces. De toeslag die hiervoor gerekend wordt is € 1,95.

Afleveren bij een PostNL ophaalpunt
Je kunt er in het bestelproces ook voor kiezen om je bestelling direct af te laten leveren bij een PostNL ophaalpunt (voor afleveringen in België werkt PostNL hiervoor samen met Kariboo). Op basis van je postcode wordt een selectie getoond van de dichtstbijzijnde ophaalpunten. Je kunt je bestelling dan de eerstvolgende dag vanaf 16.00 uur afhalen (m.u.v. zondag). Daarna blijft je pakket nog 2 weken liggen bij het ophaalpunt.
Kan ik mijn bestelling ook naar het buitenland versturen?

Uiteraard is het ook mogelijk om vanuit een ander land te bestellen of daar je bestelling te laten afleveren. Pakketten naar België worden geleverd met PostNL. Pakketten naar andere landen worden geleverd met DPD. Uiteraard ontvang je na verzending een Track & Trace code per e-mail van de betreffende transporteur. Hieronder vind je de verzendkosten en looptijden naar diverse landen:

 

Bestemming  Transporteur Kosten Gratis vanaf Looptijd Bijzonderheden 
Nederland € 4,50 € 35,- orderwaarde 1 dag -
België € 5,50 € 35,- orderwaarde  1 dag -
Denemarken € 7,50 € 125,- orderwaarde 2-3 dagen -
Duitsland € 3,95 € 35,- orderwaarde 1 dag -
Frankrijk € 7,50 € 125,- orderwaarde 2-3 dagen -
Groot-Brittannië € 8,50 € 125,- orderwaarde 2-3 dagen -
Luxemburg € 6,50 € 125,- orderwaarde 1-2 dagen -
Oostenrijk € 7,50 € 75,- orderwaarde 2-3 dagen -
Zwitersland € 15,- - 2-3 dagen incl. douaneafhandeling
Overig EUROPA op aanvraag - 2-3 dagen  -


 

  • iDEAL
  • Bancontact
  • MasterCard
  • Visa
  • PayPal
  • Klarna
  • PostNL

Trading Toppers
© 2019 Trading Toppers